
Jerzy Urban, najgorsza szuja PRL‘owskiej propagandy, człowiek bez zasad, zresztą sam się kiedyś tym szczycił, w wywiadzie który udzielił programowi "Fakty po faktach" w TVN24 wyraził się o Jarosławie Kaczyńskim cytuję:
To człowiek pozbawiony wszelkich zasad, jeżeli ma tylko apetyt na władzę. Staje się śmieszny, kiedy mówi, że w zasadzie to on jest prawie lewicowcem. To wszystko wzbudza wesołość i wskazuje, że Kaczyński to jest jakiś ogarnięty obsesją władzy człowiek.
Dziwne, że mówi to człowiek, który jest właśnie pozbawiony wszelkich zasad.
Tu link do onetowskiego komentarza.
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/urban-kaczynski-jest-ogarniety-obsesja-wladzy,1,3304817,aktualnosc.html
Urban tam, nie dość, że obraża Kaczyńskiego, ba, nawet Napieralskiemu się dostaje, że jakoby się nie mógł w nim jednak zakochać, bo tu cytuję:
Rzygać mi się chce, jak Napieralski tańczy w przedszkolu, bo nie ma nic bardziej ckliwego, niż robienie kampanii przy użyciu bachorów - powiedział.
To wielkim poważaniem otacza osobę Komorowskiego i daje mu poparcie!!!
Mówiąc przy tym, że głosując na Komorowskiego, to głos oddany na premiera Tuska.
Dziwne, prawda? Dość socjalny program PiS’u Urbanowi (jako lewakowi) się nie podoba, a zakochany jest w Donaldzie Tusku.
Ciekawam, kiedy Jaruzelski z Kiszczakiem poprą kandydaturę Komorowskiego.
Teraz wiem, czyje to dziecko, to PO.
23.06.2010 21:57
104
opublikowana w: PiSmo.
Urban udziela poparcia Komorowskiemu
skomentuj
Komentarze do notki104 |Zgłoś nadużycie
-
Algo
-
@ubogacony
jak widać, Komorowski ma dzieciątka! A nie wiedziałam że tow. gienerał już poparł...łał, jak to chłopcy się grupują, by...nawet Jurek Urbana.
To jest ohydne, a zobacz, RRK, aż przeżywała orgazm wczoraj.;p
Pozdro.:D
-
@rekontra
no fakt, ale wiesz, aż tak się Purchawą nie podniecam.
Swoją drogą, ma ten Urban tupet.
Pozdro.;D
-
Nie nabrał się na słowa Jarosława?
Mógł Kaczyński obiecać mu stanowisko rzecznika prezydenta, może by go poparł.
-
Alga
Trafnie może da Komorowskiemu licecje petica do powiedzenia "rząd sam się wyżywi"
Kejow
-
Rekontra
Purchawa na zdjęciu tvn wygłada jak Jabba z gwiezdnych wojen:)
ps.Urban to komuch a nie lewicowiec.
-
@zapomniany
wiesz, ja pamiętam, że wszyscy prominenci PRL'owscy lubili się fotografować z dziećmi wśród kwiatów, że pojadę lekko Herbertem.
Widać, Urban sam siebie nie lubił jako bachora, bo pewnie takim był.
Pozdro.:D
-
@Obserwator 3
bez przesady, co się czepiasz.Nic złego przecież kaczyński nie powiedział, wyluzuj.
To nasza jedyna szansa...inaczej, lepiej nie gdybać.
Pozdro.:D
-
@Alga.
tupet ma, ale nie tylko on, przeciez oni wszyscy uważają, że już mogą .. że to już ten czas
pozdrawiam :)
-
@kejow
Wojtku, ja też ten zwrot pamiętam.
I takie bydle ma jeszcze czelność się wypowiadać publicznie...
pozdro.:D
-
@rekontra, Alga
czyżby znów Kaczyński ugryzł- kopnął żubra? Wspaniale!
-
@BasiaA
Nie zapamiętałem tego imienia, ale pamiętam również w Niekończącej się opowieści, była podobna postać - wizualnie podobna
:))
-
@basiaA
Masz rację, beton, komuch i to taki typu Sokorskiego, młodzi to zapewne tego tow. nie pamiętają.
A fakt, że Urban ma coś z Jabby.
Pozdro.:D
-
@Piotr Franciszek Świder
wiesz, bandyci zawsze będą bronili i popierali bandytów, to taki ich kodeks.
Pozdro.
Ps, mam nadzieję, że uczciwych jest więcej.
-
@ubogacony
widzisz, przegapiłam sztywnego z wyluzowanym.
zawsze wiedziałam, że oni tam byli...ale nie było dowodów, teraz są.
Pozdro.:D
-
@hanka
najwyraźniej. Znaczy Platfusy się b. boją.
Pozdro.:D
-
@rekontra
mam nadzieję, że się mylą.
Pozdro.:D
-
Tańczy wśród bachorów
jak ten?
http://www.youtube.com/watch?v=htlkuwZxL6I
-
@polimer
no tak ale to był swój chłopak, nie to co Grzesiu Napieralski...tego tak do końca Urban nie zna.
Pzdro.:D
-
Jerzyk to nie szuja .........
........to podzwonne minionej epoki !
Taki cudak na patyku w obwoźnym cyrkowym wozie !
.......ale to już było i .....se ne wrati ...i ON doskonale wie o tym !
Koniec i kropka w temacie ...no może jedynie fefałen 24 "trupa" czasami porusza , tak dla zapełnienia braków po sondażowych !!!!
-
To już nie PO
stoi tam gdzie stało ZOMO, to ZOMO w całej okazałości już ulokowało się pod opiekuńczymi skrzydełkami "konserwatysty" Komorowskiego.
Urban, Dukaczewski, Jaruzel, Cimoszewicz...
Czekam teraz kiedy Komorowskiemu okulary zaczną ciemnieć.
TFUUU a jeszcze lepiej:

-
@ubogacony
o mój Boże! Charyzma i Komorowski, widać tow. gienerał, nie tylko sztywny ale i sklerotyczny....bo jednego tow. gienerałowi odmówić nie można, mil kiedyś dobre rozeznanie.
-
@kapswan
cudny rysuneczek. Dzięki.
Pozdro.:D
-
@jurekpogodno
gorzej, że do lemingów takie trupy wciąż przemawiają...
-
Alga ... czy warto poswięcić choć jedno zdanie tej kanalii.
... moim skromnym zdaniem nie.
Kiedyś matka tego bachora urodziła .... no i tak trwa tłusta kanalia w swoim zasranym życiu do dzisiaj.
P.S.
Na pierwszy rzut oka myślałem, że to Janda ... ale czy nie przegiąłem.
Z pozdrowieniami
-
Alga
Jerzy Urban, najgorsza szuja PRL‘owskiej propagandy...
Coś nie idzie Pani z duchem czasu. Urban już nie jest szują, jest politykiem lewicowym starszego pokolenia.
Oczywiście popełnił błąd popierając Komorowskiego, a nie Kaczyńskiego. Błąd niezrozumiały, Kaczyński tak się stara o poparcie SLD.
Więc Kaczyński musi zdwoić wysiłki. Niewiele już czasu zostało.
-
@Alga.
Drobiazg.
A skoro już obrozkami gadamy, to zapomniałem dodać, że czekamy jeszcze kiedy Michnik dostarczy Drogiemu Bronisławowi Kiszczaka:)

-
Komentarz z lubczasopisma: PiSmo.
Wszystkie ręce na pokład
Strach w burdelu to się takie ku..rioza wyciąga. Zapraszam do przeczytania moich historycznych wywodów skad się ta niechęć wzięła.
Pozdrawiam.
-
@foto52
wiesz, krew mnie zalała, jak go przeczytałam i te jego kalumnie...fakt, powinnam panować nad emocjami, ale nie raz się po prostu nie da.
Ps. Janda jest wyższa.
-
@wojtek24
widać, żeś młody, to Ci wybaczę...a Kaczyński? Uważasz, że to on najbardziej zabiega o głosy SLD, czy jak ich tam zwał?
Zobacz na Komorra!
-
@kapswan
śliczne obrazeczki. Mich...michnik już się o tych chłopaków postara.
Pozdro.:D
-
@sgosia
fakt, pięknie'ś to skomentowała. I już idę czytać.
Pozdro.:D
-
autorka
Zawsze uważałem że Urban to k...s, ale jednak inteligentny k...s, więc jego poparcie dla Komorowskiego mnie nie dziwi.
-
@Alga
Niezły manicheizm.
Akurat oglądałem ten wywiad. Jakos pomija Pani mniej więcej taki fragment rozmowy (cytuję z pamięci):
"Będzie pan głosował?"
"Dziwnym byłoby, gdybym jako były polityk nie poszedł głosować."
"A kogo pan poprze?"
"Jeżeli nie głosuję na Kaczyńskiego, na kogo innego miałbym oddać teraz głos jak nie na Komorowskiego?"
Pół prawdy jest całym kłamstwem. Ale jakże wygodnym.
-
@Alga.
... no to teraz już wszystko wiem.
P.S.
OK - Janda jest wyższa ... ale i tak jej nie lubię.
Tradycyjnie pozdrawiam
-
gorzej, że do lemingów takie trupy wciąż przemawiają...
Bo podobno kiedyś lepiej było ....?
Praca dla wszystkich...
Wczasy dla wszystkich...
"Darmowe" leczenie dla wszystkich...
Mieszkania dla wszystkich....
Równe żołądki ...
...i w ogóle było och i ach ...
A teraz to Londyn jest dla ...wszystkich
Norwegia jest dla ...wszsystkich
Paszporty jest dla ...wszystkich(tylko po co?)
Telewizory są bez talonów ...dla wybranych..
Samochody są dla ...wszystkich ...bez talonów
No co o co kufffffa kaman ?
-
@ubogacony
wiesz, ja dokładnie pamiętam słynne słowa to. Michnika "odpieprzcie się od generała" widać, to wciąż te same słowa, teraz w wykonaniu Komorro.
-
@Lukasz.Sadowski
czy aby na pewno? Czasy się zmieniły i Urban nie jest już postrzegany jako szuja, najwyżej stary satyr, ale "bystry i inteligentny".
-
@marek.dumle
no widzisz, przed chwilą to napisałam, że lemingi go tak postrzegają.
-
@bufon
ja to cytuję za onetowskim komentarzem...programu nie oglądałam.
No ale jeżeli będzie głosował na Komorowskiego, więc to jemu udzielił poparcia.
-
@foto52
to tak jak ja...widać nie lubię wysokich kobiet.;p
Pozdro.:D
-
@Lukasz.Sadowski
Urban powiedział w tej rozmowie jeszcze takie zdanie (to juz jest pocałunek śmierci, ale nie tyle dla Komorowskiego ile dla PO). {cytuję z pamięci słuchalem podczas obiadu :) }
"Jeżeli Komorowski wygra te wybory, PO może przegrać parlamentarne"
Ale wątek rozmowy szybko sie zmienił i przeszedl na coos innego.
-
@Alga. 2010-06-23 23:09
Niezupelnie. To tak jak sympatyk UPRu: głosuje na Komorowskiego, bo ten jest mniejszym socjalistą. A Komorowskiego tak samo nie popiera jak Kaczyńskiego.
-
@bufon
a kim tak naprawdę jest Jerzy Urban?
A to dokładny cytat z onet.pl.
"Urban zadeklarował poparcie Komorowskiego w II turze. Ocenił, że głosowanie na niego faktycznie jest głosowaniem na premiera Tuska. - A Tusk jest politykiem, na którego ma się ochotę głosować - ocenił."
-
@Alga.
"Czasy się zmieniły i Urban nie jest już postrzegany jako szuja, najwyżej stary satyr, ale "bystry i inteligentny"."
Tu niecałkowicie ale ma Pani rację. Urban to szuja i cynik, ale bystry, inteligentny i co by o nim nie myślec, to nie głupi facet. Duzo bardziej niz niejeden dzisiejszy polityczny bywalec mediów.
-
@bufon
zapewne inteligencji - cynizmu mu nie brakuje. Ślizgać się przez tyle lat na łajnie i wciąż udawać czystego...
Ale zadałam pytanie, kim naprawdę jest Jerzy Urban? Może Pan wie?
-
@Lukasz.Sadowski
mniejmy nadzieje, choć ja takim hurra optymistą nie jestem.
Pozdro.:D
-
@Alga.
Cytat jest średniej jakości streszczeniem kiepskiego uczniaka - oddaje slowa ale nie oodaje treści i sensu wypowiedzi. To nie stenogram. To tylko część zdania z dłuższej frazy. Jej sens był cokolwiek inny.
Na www.tvn24.pl bywa czasa do odsłuchania cała rozmowa. Proponuję poszukac jej, obejrzeć i samemu zapoznac z całościa rozmowy a potem pisać post postponujący.
Dziwnym jest, jak onet jest mało poważany na Salonie24, a jak chętnie staje się autorytetem, gdy podaje informacje zgodne z własnym światopoglądem.
-
@Lukasz.Sadowski
ależ zrozumiałam. ja tylko myślę, że Urban jest bardzo zakochany w sobie i uważa swoje słowa, jako wyroczni. To tyle, a co do tego pocałunku...no cóż, nie wie Pan ilu jeszcze kocha go bezapelacyjne?
Pozdrawiam
-
@bufon
ale przyzna pan, że to jego słowa?
Nie spieram się, onet lubi nadawać i cytować wyrazy wyrwane z kontekstu, tyle...a Kim jest J. Urban, bo nadal nie uzyskałam odpowiedzi.
-
autorka
Bo to bez znaczenia. Każdy na kogoś głosuje. Także morderca w więzieniu i schizofrenik w psychiatryku. Czy kandydat ma się wtydzić tego że głosuje na niego ktoś komu zapewne kandydat ręki by nie podał?
-
@gorgiasz
Coś w tym jest. ;p
-
@Lukasz.Sadowski
W interesie Urbana nie jest wygrana Komorowskiego, Platformy czy Kaczyńskiego. W interesie Urbana jest opdrodzenie SLD. A SLD nie odrodzi sie przy silnej i zwycięskiej PO, bo ta bedzie silna sporą częścią wyborców SLD. Słaba PO to wzrost siły SLD. Zwycięski Kaczyński to na dłuższa metę murowany konflikt na linii PiS-SLD i zwiazana z tym mobilizacja SLD.
Paradoksalnie w interesie SLD jest więc wygrana PiS po to, by oslabic PO i zmobilizować SLD do konfrontacji z PiS, do której w nieunikniony sposób i tak doprowadzi Kaczyński. Poinformowanie o swoim poparciu dla Komorowskiego jest więc tu metodą na Jego osłabienie.
A w sytuacji, gdy głosowanie jest tajne, Urban może w rzeczywistosci mówiąc o Komorowskim oddac głos na -Kaczyńskiego. W koncu chodzi mu przeciez nie tyle o Platformę ile o SLD. A słowa? Słowa sa dla tych, którzy wnie uwierzą.
-
@Alga.
"a Kim jest J. Urban, bo nadal nie uzyskałam odpowiedzi"
Serio mam odpowiedzieć? Redaktorem naczelnym i właścicielem "NIE". Chyba, bo bardzo dawno go nieczytałem :)
-
@marek.dumle
tak?
Myślałam, że kandydat jest wdzięczny i nawet by z dubeltówki wycałował.
-
@gorgiasz
wiem.I widzę, no cudny rysuneczek...
-
@bufon
a jaki interes miałby Urban w odbudowaniu SLD? Że spytam.
-
@bufon
no tak, to i ja wiem...choć tej gazety nawet przez rękawiczkę bym nie tknęła.
Ale kim naprawdę jest J. Urban...kim? Skąd się wziął, jak zaistniał, skąd miał pieniądze na to by stać się wydawcą tygodnika?
-
@Alga.
"a jaki interes miałby Urban w odbudowaniu SLD? Że spytam."
A jaki interes ma Pani w popieraniu PiSu ? Że spytam. Zapewne taki sam jak Pani. Albo ja. Tylko nas nikt nie zparasza do TV i nie jesteśmy tak znani jak on.
Ps. Zaraz powinna byc powtórka rozmowy na TVN24. Prosze obejrzec, posłuchac i samej wyrobic sobie zdanie. Może nie bedzie zbieżne z moim ale wg mnie nie powinno być tozsame z onetowskim. Tam naprawdę ktos streścił rozmowe "na odpieprz".
-
Urban bez zasad?
trzeba mieć tupet, albo pstro w głowie, żeby tak pisać
może baz waszych świętoszkowatych pseudo-cnót wielokrotnego użytku
-
@pandada
Ja jestem jedna, wiec nie "waszych". A ja cnot wielokrotnego użytku nie posiadam.
A tupet masz Ty, że o pstrość w głowie Cię jednak przez grzeczność, nie posądzę.
A kim jest Urban, pamiętam, wiec daj sobie spokój.
-
@bufon
myślę, że Urban tak samo ma w "dużym poważaniu" jak SLD, tak i PO. No ale wierz pan w co chcesz.
-
Maksimus pozdrawia i poleca
http://www.youtube.com/user/egida1
"Krótsza długość drugiej tury".
oraz wykład:
Ekonomia przekonań, czyli "o nieopłacalności" prawdy - prof. dr hab. Andrzej Zybertowicz - UMK Toruń
http://www.wsksim.com.pl/audiosympozjum.php?id=12
-
A'propos
Jaruzelski poparł już dawno!
-
Algo, Komorowski to dziecię wychowane i namaszczone
przez komunistów jaruzelskich na początku złodziejstwa zwanego transformacją. Na początku lat 90-tych, został przeznaczony do reprezentowania interesów nowiutkich kapitalistów (przepoczwarzonych komunistów) - w wojsku.
PRL trwa prawie bez przerwy. Któreś tam z rzędu odnowienie PRL, nastąpiło w sierpniu 2007, za sprawą WSI - protektora Platformy Obywatelskiej. 10.04.2010 nastąpiło apogeum odnowy - namaszczenie przez matkę WSI Rossiję, namiestnika, - kandydata WSI Komorowskiego. Mamy teraz tylko inną frakcję postkomuchów u władzy -tę drugoplanową, pojednaną z częścią opozycji pod przewodnictwem prekursora ugody - agenta Bolka.
Pozdrawiam
-
a Urban to zwykły człowiek lewicy....
Skoro okazało się, że postkomunistów już nie ma, to i Urban jest zwykłym człowiekiem lewicy.
Tej samej lewicy której obaj pozostali kandydaci podlizują się na potęgę...
-
@Alga.
Dziwne, że Szanowna Autorka dziwi się zawartości łba tego palikociego rekwizytu a nie dostrzega (w każdym razie nie zwraca uwagi) jak mocno związane są losy ludzkie.
Urban postawił na Waltera, to i Walter na Urbana.
-
puzle układają się same. Wystarczy się przyglądać
No to policzmy głosy panowie. Kogo my tu mamy. Dukaczewski, Jaruzelski, Urban, Kiszczak... co to do jasnej cholery reaktywowali WRON czy co? Ale lojalnie trzeba przyznać ładnie stanęli murem. Zasady rodem z Legii Cudzoziemskiej. Na okrzyk: biją naszego, do bójki włączają się koledzy bitego.
-
Jaruzelski, Urban, Dukaczewski,
Wałęsa, zapewne też Maleszka (nikt go nie spytał, dlaczego?!), a poza tym mniej ważne pieski, bo one zawsze przymerdają na rozkaz: Wajdy, Kuce, Bartoszewskie, Lisy, Olejniki, no... i ich oficerowie prowadzący oczywiście.
-
Komentarz z lubczasopisma: PiSmo.
urbana poparcie komorowskiemu
jedno G.wno popiera drugie G.wno jeszcze wieksze .A poto zeby Polske, polakow zgnojc.Okrasc w bialych rekawiczkach i wykpic[przedewszystkim prawnie ]
-
Alga
Algo, piszesz nieprawdę. Urban nie udzielił poparcia Komorowskiemu. On powiedział że będzie na niego głosował. Powiedział że obaj są słabi ale że Kaczynskiego uważa za zupełnie nie do przyjęcia to głosuje na Komorowskiego. Twój wpis jest nieprzystajacą do Ciebie manipulacją i propagandą.
-
@Autorka.
Witam. "Ciekawam, kiedy Jaruzelski z Kiszczakiem poprą kandydaturę Komorowskiego." Pewnie nie poprą ale zagłosują przeciwko. Na jedno wychodzi. Pozdr.
-
@romb
"Urban nie udzielił poparcia Komorowskiemu. On powiedział że będzie na niego głosował" Jeżeli głosowanie na kogoś w wyborach (jakichkolwiek) nie jest poparciem tego kogoś, to co nim jest. Pierdy Pan piszesz, może czas się przekształcić z rombu w kwadrat, będzie prościej.
-
Alga
I dziwnie w tym miejscu wyglada to stado ziejace nienawiścią do Komorowskiego.
-
@Alga.
pamietam tego szmatławego człowieka, jak drwił i szydził z ks, Jerzego, którego sine ciało wyłowiono potem z Wisły. Nazywalismy go dupa z uszami, wyłazi dzisiaj jak upiór i demon.Pełno takich szmatławych daromzjadów w Polsce, którzy maja lewe rece do pracy.
-
Algo
Oni wszyscy / Urban , Tusk, Komorowski i wielu innych/ grają przeciwko Polsce i zawsze tak było, a dołączyć do tego towarzystwa trzeba jeszcze GW z Michnikiem na czele i TVN z całym swoim szemranym towarzystwem.
-
@Maksimus
Witaj! Jak sie cieszę, że Cię widzę.
dzięki za linki. A wiem już, że tow. gienerał poparł Komorro.;p
Serdeczności.:D
-
@gorgiasz
a można rozpowszechniać?
Dzięki.:D
-
@Lukasz.Sadowski
wiesz, tu nie chodzi tyle o postkomunę...raczej wyznawców tygodnika "nie" brr...z małej litery piszę, bo się i tym panem i jego gazetą b. brzydzę.
Serdeczności.:D
-
@rexturbo
tego się obawiam, boję się też o Kraj, bo on mój, nasz, a ci ludzie...aż mnie dreszcz przechodzi.
Serdeczności.:D
-
@Alga.
Poparcie Urbana dla Komorowskiego spowodowało u Pani powstanie przeświadczenia, że PO to partia kontynuatorka tradycji PZPR? Dobrze rozumiem?
Gratuluję Pani serdecznie jasności umysłu. Ma Pani więcej takich złotych myśli?
-
@czubas
Urban, jak i cała była postkomuna (nazywana teraz lewicą)choć, czy można mieszać Urbana z nimi? To banda konserwatywnego betonu, który bynajmniej nie jest dla Polski nastawiony nawet trochę patriotycznie.
A Urban, moim zdanie, to typ, którego niestety nie można z nikim łączyć, nawet z postkomuną. To wciąż groźny typ, choć niby nie mający zbyt wielu wpływów...no jak Michnik.
Pozdro.:D
-
@ludowelobbyleppera
chyba jednak zauważam...Walter to następny typ, ech...Cholera, aż strach się bać, kto rozdaje karty.
Pozdro.:D
-
@tede
no tak...więc trza skrzyknąć chłopaków (naszych) najwyższy czas.
Serdeczności.:D
-
@tolkien.friend
ja to wiem, Ty wiesz i kilku naszych...czas, byśmy zaczęli o tym naprawdę głośno.
Serdeczności.:D
Ps. Inaczej biada nam...larum grali.
-
@grybek
niestety, więc chyba czas by walczyć?
-
@romb
Poparł, bo wypowiedział się publicznie, że będzie na niego głosował. Kaczyńskiego obraził, rozpłynął się za to nad Tuskiem...jak chcesz manipulacji i kłamliwej propagandy polecam blog p. RRK.
-
@romb
Czy tu jest miejsce ziejącej nienawiści do Komorowskiego? Nie sądzę, a czas, by ukrócić smycze takim co plują na patriotów, a takim jest p.o prezydenta i kandydat na ten urząd Bronisław Komorowski.
-
@flamenco
no tak, ale bystry, umiał się szybko ustawić w nowej rzeczywistości (nadal mając wpływy), co załatwił mu miedzy innymi okrągły stół.
Czas takim ludziom powiedzieć "koniec".
-
@Kazek39
No właśnie, z ust mi to wyjąłeś.
Serdeczności.:D
-
@Zdzislaw Sztorm
Gratuluję panu logicznego myślenia...widać, że'ś pan leming.
-
Alga
"To wielkim poważaniem otacza osobę Komorowskiego i daje mu poparcie!!!"
Zaiste, wielkie to poważanie, którym Urban otacza Komorowskiego i znaczące to poparcie:
"reakcjonista, konserwatysta, bardzo nieciekawy polityk, gładki nie z mojej bajki", który "jeśli wygra, to "prezydentura straci znaczenie".
http://www.tvn24.pl/28377,1662047,0,1,fakty-po-faktach,fakty_wiadomosc.html
pozdr.
-
@pleoneksia
może i nie z tej bajki, tyle, że jak Waltery i Michniki tego świata, wciąż ma głos (głos słyszalny).
-
Oj, Algo - smutny jestem gdy na Ojczyznę patrzę
Dziś "bój" stoczyłem u Pani Teresy Bochwic na
http://oporni.salon24.pl/
a przeraziłem się na
http://toyah.salon24.pl/198869,beda-polowac
Serdecznie pozdrawiam.
-
@Alga. 2010-06-24 00:14
Ja wierzę w Boga. Takie duperele co najwyżej sądzę.
Acha. Miałem wczorja prace nocką i przesłuchałem jeszcze raz rozmowę z Urbanem. Dziennikarz kilka razy zadawał takie samo pytanie: na kogo pan zagłosuje i dlaczego. A to odpowiedzi jakie udzielał Urban:
- bo jeśli Komorowski wygra, to prezydentura straci na znaczeniu,
- bo nie ma akurat nikogo lepszego na kogo mógłbym zagłosować,
- bo przecież nie będe głosował na Kaczyńskiego,
- bo traktuję go jako mniejsze zło,
A na koniec uzyskawszy odpowiedzi jaie chciał, redaktor podsumował:
- Pan wie, że informacja na kogo pan zagłosuje zaszkodzi tej osobie. jest przeciez wielu Polaków, którzy pana nie lubią.
- Alez dlaczego? Nie sądze. Przecież jestem juz mało znana prywatna osobą.
Jeśli Pani z rozmowy, której nie słuchała a przeczytała jedynie zniekształcone i skrócone streszczenie, dalej wysnuwa wniosek o szczerym poparciu Urbana dla Komorowskiego... Jak to Pani ujęła: "niech Pani wierzy w co chce" :)
-
@Maksimus
Widziałam, dzielnie'ś stawał...a fakt, wywiad u Toyaha może przerazić.
Serdeczności.:D
-
@bufon
Widzę, że kokieteria Urbana ma jeszcze b. mocno ugruntowaną pozycję, choćby Ciebie zwiodła...też wysłuchałam tego wywiadu.
-
Dzięki Iwonko, próbowałem walczyć, choć czasami i nerwy już nie te
Pani Teresa troszkę mnie skarciła, alem legionista pokorny i przeprosiłem.
Wiesz, wolę czasami uciec w melorecytację.
Ale, jak mi Polskę rozbierają, to legioniści wołają i stawać muszę.
Tak sobie czasami myślę - niesamowita ta nasza polska historia. Oj, niesamowita. Czytam teraz piękną książkę, pt. Polska w świetle psychiki własnej i obcej. J.K. Kochanowskiego. Bardzo ciekawa.
Przyjmij pozdrowienia na 65.
Chwała Rzymowi i wolnej Polsce!
Jeśli nie czytałaś "Ostatniej kohorty" W.Łysiaka to gorąco polecam. Zawsze miałem słabość do ostatnich kohort i do zasad rzymskich.
Och, gdybym miał "Cylinder van Troffa" - też świetna książka polskiego Orwella - Janusza Zajdla.
-
@Alga.
Mocno ugruntowaną pozycję może mieć osoba akokieteria uwodzi.
Każdy słyszy co chce usłyszeć.
-
@bufon
widać tak, każdy słyszy co chce.
-
@vee
w to uwierzę, to zawsze był parszywy cap.
-
@Maksimus
dzięki za tą Poświatowską... a ja czytam "Złotą gałąź"
Frazera.
Janusza Zajdla kiedyś uwielbiałam, teraz jakoś mniej mnie fantastyka bawi, choć muszę przyznać, to b. dobry pisarz.
Serdeczności.:D
-
Komentarz z lubczasopisma: PiSmo.
towarzystwo i adoracja
To nie śmieszne. To potwierdza, że w chwili zagrożenia Magdalenka się mobilizuje.
-
@megi
niestety...i fakt, wcale nie śmieszne.
Piszę w lubczasopismach
-
26.07.2011 01:49
-
24.07.2011 19:22
-
07.07.2011 13:09
-
19.04.2011 10:05
Ostatnie notki
-
Ostrzeżenie?
kopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się da by każdy mógł się dowiedzieć jaka jest prawda/ UWAGA! Porozumienie ACTA...
26.01.2012 21:27 8 -
O tym, jak KaZeta w kuchni trzymałam
Dziś odwiedził nas KaZet, a ja jak typowa wielkopolanka trzymałam go w kuchni. To była bardzo miła mi i Jackowi wizyta,...
04.01.2012 20:34 5 -
Nowy Rok i tzw. porządki.
Pani Renata Rudecka Kalinowska mnie w pewnym sensie zapłodniła. Mam pytanie? Kto nie da się wrzucić w...
31.12.2011 21:00 4
Moje ostatnie komentarze
-
Witaj. Niestety, niestety, coraz bardziej ten na "rząd" mnie zatrważa. A obawiam się, że...
28.01.2012 14:49
-
dokładnie.
26.01.2012 23:17
-
No widzisz, a ja daleko od ziemi uprawnej, stąd moje wstrząsnięcie.
26.01.2012 22:36
-
Znak zapytania jest dla tzw. niedwowiarków. Ale dziś i mną to wstrząsneło do żywego.
26.01.2012 21:49
-
I to ma mnie pocieszyć, że już nie zagra? Dziwaczne to porównanie.
19.01.2012 18:53
Najpopularniejsze notki
-
Życzenia z okazji Nowego Roku
komentarze: 14
-
Kotylion, 11 listopad, Masz Niepodległości i Reprezentacja PZPNu
komentarze: 10
-
Ostrzeżenie?
komentarze: 8
-
O tym, jak KaZeta w kuchni trzymałam
komentarze: 5
-
Nowy Rok i tzw. porządki.
komentarze: 4
Aktywne dyskusje
-
Ostrzeżenie?
komentarze: 8ostatnio: ALGA.
-
O tym, jak KaZeta w kuchni trzymałam
komentarze: 5ostatnio: ALGA.
-
Życzenia z okazji Nowego Roku
komentarze: 14ostatnio: ALGA.
-
Nowy Rok i tzw. porządki.
komentarze: 4ostatnio: ALGA.
-
13 grudnia, szesnastolatka i Bromba...
komentarze: 3ostatnio: ALGA.
Moje tagi
Ulubione blogi i lubczasopisma
- 1maud 1092 22391
- AleSzum 155 108
- Arnie 40 939
- basiaA 123 902
- Berta von Stukasbomber und Lederhosen 2 306
- Bieszczadnik. SMOLEŃSK DOMAGA SIĘ PRAWDY 171 6015
- bravor 69 8907
- carcajou 180 3888
- ekonomista grosik 314 2347
- Freeman 60 6699
- Jacek Michał 18 3587
- Jacek Paweł Jarecki 13 901
- Jaku 117 1025
- Jerzy Maciejowski 90 1374
- Kate1 29 446
- Katrine 151 10777
- Koteusz 1484 30448
- Krzysztof J. Wojtas 298 6224
- malibu 57 3962
- Michał Stanisław de Zieleśkiewicz 1382 13890
- Mimochodem VII 86 4261
- Moherowy Fighter 0 1953
- Nathii M. 120 3234
- partyzant 508 14949
- Piotr Wójcicki 11 21
- rebeliantka 100 3419
- roko 184 2850
- Rolex 669 16797
- Rybitzky 1631 3631
- Susełek 42 860
- Synergie 90 4051
- Timmy 120 1187
- Traube 0 132
- Ufka 843 25946
- ŚpiEwka 58 1346
Polecam strony
- Wspólny blog z Jackiem
- Blog Tygrysa
- Opowiadanie część I
- Opowiadanie część II
- Opowiadanie część III
- Opowiadanie część IV
- Opowiadanie część V
- Opowiadanie część VI
- Opowiadanie część VII
- Opowiadanie część VIII
- Opowiadanie część IX
- Opowiadanie część X
- Opowiadanie część XI
- Opowiadanie część XII
- Opowiadanie część XIII
- Opowiadanie część XIV
- Opowiadanie część XV
- Opowiadanie część XVI
- Opowiadanie cześć XVII
- Opowiadanie część XVIII
- Opowiadanie cześć XIX
- Opowiadanie część XX
- Opowiadanie część XXI
- Opowiadanie część XXII
- Opowiadanie Cześć XXIII
- Opowiadanie część XXIV
- Opowiadanie cześć XXV
- Opowiadanie cześć XXVI
- Opowiadanie część XXVII
- Opowiadanie część XXVIII



ale nie umiem wkleić :)
PURCHAWA